mandag 10. oktober 2011

Litt ymse julegaver

Nå er høstferien over og vi har kommet hjem i fra
Praha:). Vi elsker Praha og koser oss masse.
Er ikke første gang vi er der og det blir heller ikke
den siste.
Her er litt oppdatering på hva jeg har laget i det siste:)


Her er to vin etuier og en zalo flaske.
Det er heklet i 100%bomull.
Synes disse er artige og takker igjen Tovepia for info:)


 Her har jeg heklet tøffler men di mankerer knapper:)
Oppskriften er i fra drops og jeg har brukt drops nepal
med heklenål 5.


Slet litt med disse men di ble jo bra til
slutt:)
Her er min datters elf clobbers. Hun liker og ha
di litt godt utover fingrene:). Synes disse er artige.
Innspirasjon fant jeg på 
 Fru Keilegavlen
sin blogg. Hun har en fantastisk blogg som dere
alle burde ta en titt innom.
Hun virker som en fantastisk,kreativ og hjelpsom person.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar